Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Pracovný čas: 9:00-16:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 80,00 € a máte dopravu ZADARMO

     https://www.milmax.sk/DOPRAVA-A-PLATBA-a5_0.htm

     

         

   

         

 

            

           

   Pri nákupe nad 55€ Vám zašleme tovar ZADARMO

   

 

                                                                                                                            

Obchodné podmienky

 

1. Všeobecné ustanovenia

Obchodné podmienky www.milmax.sk platia pre nákup v internetovom obchode www.milmax.sk. Účelom týchto obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej. Všetky zmluvné vzťahy predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami milmax.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami milmax.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

 

2. Pojmy

Spotrebiteľská zmluva – je kúpna zmluva, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane dodávateľ a na druhej strane spotrebiteľ, ktorý nemohol individuálne ovplyvniť obsah dodávateľom vopred pripraveného návrhu na uzatvorenie zmluvy   Uzatvorenie kúpnej zmluvy – objednávka kupujúceho predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu t.j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.   Obchodné podmienky – zmluvné ustanovenia dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim v tomto dokumente. Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a s obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

 

3. Odstúpenie od zmluvy - storno

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy. Pri objednávkach, ktoré boli stornované až po ich zaslaní, je spotrebiteľ povinný uhradiť náklady za dopravu v plnej sume. Spotrebiteľom sa zasiela balík až po zaplatení za balík vopred (prevodom peňazí na bankový účet dodávateľa).

 

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar. Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

 

4. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie)

Záruka na výrobky platí na základe expiračných dátumov uvedených na výrobkoch. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Pri uplatňovaní reklamácie spotrebiteľ musí s reklamáciou oboznámiť predajcu. O vyhodnotení reklamácie je spotrebiteľ telefonicky kontaktovaný predajcom. Reklamáciu je možné uplatniť poštou.

 

5. Platobné podmienky

V internetovom obchode www.milmax.sk môže kupujúci uhradiť kúpnu cenu za objednávku nasledovnými spôsobmi:  

  • na dobierku - najpoužívanejší spôsob platby. Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru poštovému doručovateľovi, kuriérovi alebo na pošte. Dobierka je už zarátaná v cene dopravy, preto neplatíte za dobierku žiadne ďalšie poplatky.
  • bankovým prevodom - po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet. Prevod peňazí zvykne trvať medzi rôznymi bankami približne 2 dni. Po prijatí platby na náš bankový účet Vám odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí. Balík sa expeduje až po obdržaní platby na účet predajcu.                                                                                      
  • PayPal Platobná Brána, Vám poskytuje možnosť platiť platby kartami VISA, MasterCard.

6. Dodacie podmienky

Dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia záväznej objednávky, ktorá obsahuje všetky potrebné údaje na jej vybavenie. V prípade ak tovar nevieme dodať kompletne podľa objednávky (nie je skladom niektorý tovar v objednanom počte) informujeme o tom zákazníka telefonicky/e-mailom. V takomto prípade Vám bude objednávka vyexpedovaná až po odsúhlasení o zmene stavu objednávky u zákazníka. Daňový doklad za objednávku vám bude zaslaný spolu s tovarom.   

  • Slovenská pošta -  zasielame zásielky do 30kg. Doba dodania  do 2-5 dní.

 

7. Ceny

Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné, vrátane 20% DPH a bez ďalšieho navýšenia. Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade neoprávneného zásahu do obsahu alebo v prípade zmeny cien u dodávateľa. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky.  

 

8. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.milmax.sk, uchováva a spracúva osobné údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č. zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Všetky údaje našich zákazníkov sú zabezpečené proti akémukoľvek zneužitiu. Tieto dáta uchovávame na serveroch, ktoré sú v našom vlastníctve a sú umiestené v priestoroch spoločnosti. Servery nie sú pripojené do verejnej internetovej siete, takže nemôže dôjsť k ich neoprávnenému získaniu treťou stranou. Vaše osobné údaje, ktoré uvediete pri nákupe sú úplne dôverné a v žiadnom prípade nebudú poskytnuté tretím stranám. Osobné údaje budú použité len pre nevyhnutné úkony spojené s vybavením objednávky a posielaním informačných e-mailov obchodu  milmax (akcie, novinky,...). Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané a nebudú sa ďalej spracovávať.

 

9. Záverečné ustanovenia

Objednávka kupujúceho je po svojom potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie. Jednotlivé technické kroky smerujúce k uzatvoreniu zmluvy sú spotrebiteľovi známe z vlastného procesu uskutočnenia objednávky. Kupujúci má možnosť opravovať chyby, ktoré vznikli pri zadávaní údajov pred podaním objednávky. Tieto obchodné podmienky umožňujú spotrebiteľovi ich archiváciu a reprodukciu. Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.   Obchodné podmienky platia od 1.4.2014.

 

Čo ak si tovar neprevezmem?

Tento článok píšeme preto, že sú zákazníci, ktorí si tovar objednajú a potom sa ešte rozhodnú, či ho naozaj chcú alebo nie. Samozrejme môže sa stať aj situácia, že zákazníkovi nastanú okolnosti pre ktoré si tovar neprevezme. (pracovné vyťaženie a pod.) Ak medzi nich nepatríte tento článok nie je určený pre vás. Môžete od nás očakávať obrovskú podporu po prevzatí tovaru. Radi a ochotne vám pomôžeme s nastavením a používaním produktu. Urobíme všetko preto aby ste boli spokojní. Sme veľmi vďační, že ste nakúpili práve u nás a vážime si to.
 
Ak ale nastane situácia kvôli ktorej si tovar neprevezmete, nasledujúce riadky sú určené pre vás, pretože považujeme za našu povinnosť informovať vás o tom, ako postupujeme v prípade neprevzatia tovaru a čo môžete očakávať.

V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme, dôjde k  porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky. Neprevzatím nám vzniknú náklady na poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.

Tieto náklady vám budú vyúčtované (10€ vrátane DPH) Nechceme od vás žiadne úroky, pokuty. Chceme len nahradenie reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka

Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi: 

1) My vás na vzniknutú situáciu upozorníme e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody. Postup bude uvedený v  e-maile. 
2) Ponúkame vám aj druhú možnosť, t.j. produkt si opätovne objednáte a suma Vám bude navýšená o kompenzáciu za neprevzatý predošlý balík.
 
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť spätnú logistiku tovaru do skladu a veľa inej práce.

Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.

 
Uvedomujeme si, že môžu nastať okolnosti pre ktoré ste si zásielku neprevzali a nebol to váš zámer. Mohli ste byť príliš pracovne vyťažený, nemali ste čas, museli ste odcestovať a pod. Pochopte však prosím aj vy nás, že nemôžeme znášať takto spôsobené škody.
Zdôvodnenie: Množstvo e-shopov takéto situácie nerieši a straty, ktoré takto vzniknú, prenášajú do cien produktov. My ale úspešne robíme všetko preto, aby sme 100% takýchto strát získali späť. Vďaka tomu vieme zabezpečiť dobré ceny pre zákazníkov.